Mart Geldi Kazma Kürek Yaktı

Bu arıcılık hobisine başlayalıdan beri her halde onlarla yatıp kalkıyorum demem gerek. Bir hobi bu kadar insanı etkiliyebilir.
Onların uçuşlarını seyretmek ve arada onlar tarafından sokulmak mutluluk veriyor.

20 Haziran 2011 Pazartesi

18 Haziran

     Mevcut kontrollerim sonucunda soldan yedinci kovana 3'ncü katı atmıştım oğula meylettiğini tespit ettim ve üçe böldüm. Asım abiden iki tane ana aldım ve koydum bakalım inşallah anaları kabul ederler.


     Soldan beşinci kovanım güzel bal atıyor üçüncü katta 4 tane çıta bal ile dolmuş ve sırlanıyor böyle giderse katı dolduracaklar gibi görünüyor.
   Metro kovan


     Asım abiden almış olduğumuz metro kovan 5 çıta şeklinde kışı çıkarmıştı. Başta pek istekli gözükmüyordu ama....
    şimdilerde işler düzelmiş görünüyor. Kerim hocadan aldığımız karniyol arının yavrusu çok güzel döşüyor yavruları inşallah katı atacağız umudumuz o bakalım.......
    çiçekleri diktik, piknik yapmak güzel oluyor valla böyle bir ortamda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder